TOLONG KLIK

Minggu, 15 April 2012

punggung fasha sanda montok....hott



punggung fasha sandha
Tajuk di atas sememangnya telah diubah menjadi lebih klise dan lebih enak apabila dibaca. Baru-baru ini Fasha Sandha telah response kepada kutukan dan tohmahan orang ramai terhadapgambar parti Halloweennya yang pernah kami paparkan dulu. Berikut adalah kata-kata Fasha Sandha:-
[note]Saya dah tak kisah kerana saya tak buat salah apa pun. Apa yang saya buat ni adalah untuk diri sendiri dan tak menganggu orang lain. Kenapa ada pula yang ingin memperbesarkannya? Saya rasa itu semua satu perkara yang normal yang dilakukan oleh semua orang. Itu laman web saya jadi tak salah kalau saya letakkan gambar-gambar peribadi. Kalau gambar parti Halloween itu yang menjadi isu, saya ingin jelaskan di sini bahawa kehadiran saya ke sana adalah atas jemputan teman. Jadi tak salah saya pergi ke sana dan mengikut tema parti?.[/note]
Dan kalau ada pergi ke Facebook Fasha Sandha, sudah tentu anda akan perasan betapa rancaknya Fasha Sandha mengupload gambarnya bersama dengan Jejai. Apabila ditanya tentang keaktifan tersebut, jawapan yang diberikan oleh Fasha Sandha memang sangat mantap.
[note]Tak salah rasanya saya letak gambar-gambar dengan Jejai asalkan gambar kami tak melampaui batas. Saya macam orang lain juga yang bercinta, tangkap gambar dan mempamerkannya dalam page sendiri. Alhamdulillah, kini saya sangat gembira dan sangat-sangat bahagia. Jejai merubah saya menjadi matang.[/note]
Secara ikhlas, kami pun tak kisah kalau Fasha Sandha nak upload gambar dia banyak-banyak. Kami lagi suka. At least ada gak la bahan untuk kami kongsikan bersama anda. Dan gambar di atas adalah gambar terbaru yang Fasha Sandha uploadkan ke Facebooknya. Memang pejal, mantap dan kental. Kami suka ~~
P.S: Secara ikhlas, kami melihat Fasha Sandha ini sebagai seorang wanita yang berkeyakinan tinggi, tak kisah orang nak kata apa dan tahu apa yang dia mahukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar