TOLONG KLIK

Minggu, 15 April 2012

Seks Dalam Kereta Myvi



Gambar hiasan sahaja

Menyental Catatan: Tujuan menyental catatan ini kerana tidak berpuas hati dengan peristiwa yang berlaku sebentar tadi. Ketika aku pulang dari menoreh dan melepasi kawasan perkelahan yang semi popular di kampung terlihat sebuah Myvi yang aku kenal memang dari Felda sebelah parking dibahu jalan. Dalamnya ada sepasang kapel sedang bercumbu. Itu yang aku nampak mereka berdua buat melalui cermin belakang kereta itu.

Aku hairan mengapa mereka tidak terperasan mahupun mendengar deruan motor. Adakah 'air stim' dah naik kepala membuatkan mereka leka. Aku berhenti dan ketuk cermin sisi kereta tersebut dan berkata.. Hoi.. hangpa dah tak dak kerja lain ka..

Dan apa yang aku dapat adalah habuk sebab setelah mamat ni terkejut dan dia terus masuk gear kereta Myvinya meninggalkan aku. Cibai lah penakut juga budak Felda sebelah kampung aku ni. Nak buat kerja terkutuk berani lah pulak. Itulah kesah ketidakpuasan hati hari ini. Tapi takpa tugas aku dah selesai dengan memberi teguran tersebut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar